Bestellijst

Geen bestellingen

Veelgestelde vragen

Inschrijf proces

Uit welke stappen bestaat een coaching aanvraag?
Wil je gecoacht worden door één van onze coaches stuur dan een mail naar info@parre-deden.nl
Graag het volgende vermelden:

  1. Adres
  2. 06-nummer
  3. Beroep
  4. Hoe ben je bij ons terecht bent gekomen
  5. De dagen/ dagdelen waarop je niet kunt
  6. Mate van urgentie

Wij nemen de aanvraag in behandeling en je ontvangt een bericht met een voorstel.

Ik wil eerst een intakegesprek, is dat mogelijk?
We werken niet met intakegesprekken omdat in het eerste gesprek al direct inhoudelijke zaken worden besproken. 

De inschrijving van de activiteit waaraan ik deel wil nemen is gesloten. Is er een reservelijst?
Het komt voor dat we afmeldingen ontvangen. Schrijf je dan in voor een andere datum en geef bij bijzonderheden aan dat je graag op de wachtlijst geplaatst wilt worden voor je 1e keuze.

Financiële zaken

Is er een betalingsregeling mogelijk voor een training/activiteit?
In overleg kunnen we een betalingsregeling afspreken. Hiervoor bij aanmelding voor een training/activiteit graag bij de bijzonderheden vermelden dat je een betalingsregeling wenst.

Wanneer ontvang ik de factuur?
Van alle trainingen en coachingsgesprekken ontvang je een digitale factuur. Deelname aan een familieopstelling of coachingsafspraak wordt meestal achteraf gefactureerd, andere trainingen/activiteiten vooraf.

Worden de coaching gesprekken vergoed door een (zorg)verzekering?
Coaching gesprekken worden niet vergoed door een zorgverzekeraar.

Mijn werkgever vergoedt de training/coaching. Welke gegevens hebben jullie nodig voor de facturatie?
Wij ontvangen graag bij aanmelding van een training/coaching de gegevens van jouw werkgever die nodig zijn voor betaling. Denk aan kostenplaats, ter attentie van, emailadres etc.

Bijeenkomsten

Uit hoeveel deelnemers bestaat een groep bij de verschillende trainingen?
Gemiddeld werken wij met groepen van rond de 20 personen.

Hoe kan ik me het beste voorbereiden op een training/familieopstelling?
Voorbereiding is niet nodig. Op de dag van de training/familieopstelling krijg je alle uitleg die nodig is.

Is er een vooropleiding nodig om deel te kunnen nemen aan één van de trainingen?
Bij de meeste trainingen is er geen vooropleiding nodig. Bij trainingen waarbij dit wel nodig is staat dit vermeld.

Komt iedereen aan de beurt bij een familieopstelling?
Bij familieopstellingen komt bijna altijd iedereen aan de beurt als je dit zelf wilt.
Dit kan als representant of als opsteller.
Wanneer je graag als opsteller aan de beurt wilt komen geeft dit s.v.p. door bij de aanmelding, bij aanvang van de familieopstelling, of in de loop van de dag bij Nell of Karin.
Is er sprake van urgentie? Dan raden wij je aan om dit van tevoren kenbaar te maken (b.v. in het geval van een ziekte/ sterfgeval, kinderen in nood).

Kan ik vooraf een opstelling toegezegd krijgen?
Het is niet mogelijk om vooraf een toezegging te krijgen hierover.
Nell en Karin bepalen op de dag zelf wie er een opstelling krijgt.
Je kunt wel van te voren kenbaar maken wanneer er sprake is van urgentie.
Zie het antwoord op bovenstaande vraag.

Overige

Hoe lang duurt een coaching gesprek?
Kom je alleen, dan duurt een coaching gesprek 1 uur. Als je samen komt met je partner dan reserveren wij, normaal gesproken, 1 uur en een kwartier voor jullie.

Mag mijn partner mee naar een coaching gesprek?
Ja dat mag. Dan is het een relatiesessie. Deze sessie duurt 1 uur en een kwartier.

Ik wil graag mijn partner/collega/familielid etc. meenemen naar een familieopstelling, wat zijn de kosten?
Vanaf 2022 zullen de kosten van deelname aan een opstellingendag verschillen per locatie.
Kom je alleen dan zijn de kosten zoals vermeldt bij de betreffende datum, inclusief koffie, thee, lunch en een afsluitende borrel.
Kom je samen met je partner/ familielid dan ontvangt je partner € 30,- korting op zijn/ haar deelname.
Graag bij aanmelding van de betreffende activiteit aangeven bij de bijzonderheden dat je samen komt.
(Bij de samenstelling van de prijzen is rekening gehouden met de evt. parkeerkosten van de deelnemers).

Hebben jullie een wachtlijst voor coaching?
A.g.v. de toenemende complexiteit van de coachingtrajecten, in combinatie met de huidige "Corona-perikelen", is onze wachtlijst momenteel opgelopen tot gemiddeld een half jaar. De duur is mede afhankelijk van de coach waarbij je ingedeeld bent/ wordt. Blijft dat we ernaar streven om je zo snel mogelijk bij een van de coaches te plaatsen.

Ik heb een dieet. Hoe kan ik dit het beste doorgeven?
Een dieet kun je bij aanmelding van een training/activiteit doorgeven onder bijzonderheden.
De lunches zijn op Villa Klein Heumen, de Lindenberg en de Hoorneboeg vegetarisch.

Is er voldoende parkeergelegenheid bij Villa Klein Heumen?
Er is bij Villa Klein Heumen voldoende parkeergelegenheid. Soms kan het zijn dat je de auto iets verder weg moet parkeren (aan de ventweg langs de scheidingsweg). Als dit het geval is, brengen we de bezoekers hiervan vooraf op de hoogte.

Zijn er overnachtingsmogelijkheden in de buurt van Villa Klein Heumen?
Er zijn voldoende overnachtingsmogelijkheden uit de buurt van Villa Klein Heumen Nijmegen.

Download hier de lijst met hotels.